برگزیده نوشتن پست وبلاگ
هفت تاکتیک ساده برای تولید پست وبلاگی کاربرپسند ویرگول
یکی از راههای دریافت محتوای شگفتانگیز، کار با یک آژانس مدیریت شده است. در اینجا برخی از مزایای کار با آژانس های محتوا آورده شده است. عناوین رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا برای سرفصل خود ایده و الهام بگیرید. فقط مطمئن شوید که با اضافه کردن دیدگاه های خود، تیتر خود را منحصر به فرد کنید. برعکس، این سه عامل بر عملکرد محتوای شما در جستجو تأثیر می گذارد. برای بهترین نتیجه، از عناوین فرعی شماره گذاری شده و سپس چند پاراگراف زیر عنوان های فرعی استفاده کنید.
این میتواند شامل قیاس، استعاره یا مثال برای واضح شدن یک موضوع پیچیده هم باشد. اکثر رباتها، مجموعهای از قوانینی برنامهریزیشده را به وسیله یک انسان از طریق یک پلتفرم بوتیبل دنبال میکنند. این روش به همان سادگی سفارشدادن لیستی از ساختارهای if-then و نوشتن پاسخهای آماده شده است که اغلب بدون نیاز به دانستن حتی یک خط کد انجام میشود. گزینه دیگر که ما را به آخرین CTA میرساند، یک CTA پاپآپ است که خواننده هنگام پیمایش صفحه میبیند. این روشی عالی برای قرار دادن CTA شما به گونهای است که خواننده نتواند با اسکرول کردن از آن بگذرد. توجه داشته باشید که چگونه زیر عنوان را در این بخش نمایش داده و همچنین به ادامه تقسیم مطالب ادامه میدهد تا هضم آن آسانتر شود.
برای او کیفیت بهمراتب مهمتر از بهروز بودن به هر قیمتی است. وبلاگنویسی یعنی تلاش برای مطالعۀ اثربخش، زندگی کردنِ آنچه یاد گرفتهایم و گزارش این آموختهها روی وبلاگ. بعد از 4 سال روزانهنویسی، قاطعانه میگویم که بدون نوشتن و نشر روزانۀ بخشی از کار هر روزم، انگیزه و توان نویسندگی در من فروکش میکند. حالا وبلاگ، جایی برای افراد متخصص و حرفهای است؛ آنها که حرفی برای گفتن دارند. وبلاگنویسی من هیچ ربطی به فضای وبلاگستان فارسی که در دهۀ هشتاد، نقش اینستاگرام فعلی را ایفا میکرد ندارد.
شما میتوانید یک پست وبلاگ را به تکههایی از اطلاعات جذاب برای اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی تبدیل کنید یا یک فایل صوتی از آن بسازید. داشتن یک استراتژی تبلیغاتی قوی از کانالهای بازاریابی مختلف راههای بیشتری برای یافتن پستهای وبلاگ را به مخاطبان ارائه میدهد. جهت اطلاع از تعرفه و سفارش تولید محتوای شبکه های اجتماعی با متخصصان آرنا ویژن تماس حاصل نمایید. هنگامی که پست وبلاگ را تکمیل میکنید، باید محتواهای مرتبط را در سراسر آن لینک بدهید. یک راه موثر برای انجام این کار در اصول نگارش پست وبلاگ، لینکدهی در یک خوشه محتوا است. لینکدهی و حفظ محتوای مرتبط در سراسر پست شما میتواند اطلاعات مفیدتری را در اختیار خوانندگان قرار دهد و به طور بالقوه رتبهبندی موتورهای جستجو را با کلمات کلیدی طولانی مربوطه افزایش دهد.
11.یک مسیر تبدیل را تعیین کنید (کاری که میخواهید مخاطبان بعد از خواندن پست، انجام دهند). هر چه بیشتر از این دست پستها ایجاد کنید، خوانندگان هم برای همکاری با شما و سرمایهگذاری در خدماتی که ارائه میدهید؛ مجهزتر خواهند بود. در صورت صلاحدید، یکنواختی بلاگ پست خودتان را با محتوای چندرسانهای از بین ببرید. پیدا کردن «جریان مناسب» برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است. خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که میتوانید با تکیه بر آنها به بهبود نوشتن خودتان کمک کنید.
اگر مقاله خود را از طریق گوگل داک یا ورد در Office 365 به اشتراک بگذارید، آنها میتوانند بهجای ویرایش مستقیم یا افزودن نظرات به متن، تفسیر خود را اعلام کنند. یک جابجایی ساده به ضمیر دوم شخصِ «شما»، نوشتهاتان را جوری تغییر میدهد که به طور مستقیم خواننده را مخاطب قرار دهید و آن را شخصیتر میکند. اگر شخصی پست شما را تا آخر بخواند، میخواهد مرحله بعدی مفید را به او ارائه دهید. این CTA در انتهای همان پستی است که در ابتدا نشان داده شده است. کاربران تلفن همراه بیش از دو برابر در مقایسه با کاربران دسکتاپ در طول روز آنلاین هستند. این بدان معناست که داشتن وبلاگِ ریسپانسیو برای تلفنهای موبایل بسیار مهم و حیاتیتر شده است.
اسلایدهای hubspot یک ابزار ارائه است که به ناشران کمک می کند تا اطلاعات زیادی را در آن بسته بندی کنند اسلایدهای به راحتی قابل اشتراک. پست های رهبری فکر به شما امکان می دهد تخصص خود را در مورد یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید و دانش دست اول را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر ویژگی های SERP ، متن ALT با ارائه دسترسی بیشتر برای خوانندگان مفید است. ابزارهای بازاریابی محتوای hubspot اجازه دهید شما فقط همین کار را می کنید ، و همچنین سئو را اداره می کنید و حتی فیلم ها و پادکست ها را ضبط می کنید. پست خود را در تمام کانال های بازاریابی موجود در کارنامه خود به اشتراک بگذارید.
یکی از مهمترین نکات برای نوشتن پست وبلاگ داشتن قالببندی صحیح برای مقالات است. همچنین ممکن است شما برای تبلیغ پست وبلاگ خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، اما درصد زیادی از کاربران روی پیوندهایی که به اشتراک می گذارید کلیک نمی کنند. یکی از مهمترین بخش هر وبلاگ نوشتن مقاله مناسب و جذاب است اما اگر بخواهید عملکرد پست وبلاگ خود را به خوبی مشاهده کنید نکات ظریف در نوشتن و ویرایش وجود دارد. یک لیست از افراد فرعی برای تجزیه پست وبلاگ در قطعات جداگانه استفاده می کند و به خوانندگان کمک می کند تا محتوای شما را راحت تر لاغر و هضم کنند. شما می توانید یک پست وبلاگ را به قطعه های کوچک از اطلاعات جذاب برای به اشتراک گذاشتن در اجتماعی ، یا به یک فایل صوتی مناسب برای خدمات پخش صوتی تبدیل کنید.
بیایید نگاهی به بلاگ« روش های کسب درآمد با گوشی » بیندازیم. محتوای زیادی در این پست وجود دارد، بنابراین با استفاده از عناوین توصیفی به چند بخش تقسیم میشود. بخشهای اصلی به زیربخشهایی تقسیم میشوند که به جزئیات بیشتری میپردازند و خواندن محتوا را آسانتر میکنند. گاهی اوقات، بلاگ پستها حاوی حجم زیادی از اطلاعات (برای خواننده و نویسنده) هستند. ترفند این است که اطلاعات را به گونه ای سازماندهی کنید تا خوانندگان از طولانی بودن یا مقدار زیاد محتوا شوکه نشوند.
فهرست از سرفصلهای فرعی استفاده میکند تا بلاگ پست را به تکههای جداگانه تقسیم کند. همچنین به خوانندگان کمک میکند تا مطالب شما را راحتتر بررسی و هضم کنند. هنگامی که این عبارت را از طریق ابزار، بررسی میکنید، لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ظاهر میشود. لیست را اسکن کنید و یکی را با حجم جستجوی کمتر انتخاب کنید. برای این مثال، از «لوله کشی زیر سینک» (1.4 هزار جستجوی ماهیانه) استفاده میکنیم.
وبلاگ نویسان با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند و با شخصی کردن وبلاگ خود و نشان دادن ارتباط با محتوای وبلاگ خود، محتوای عالی تولید می کنند. هنگامی که وبلاگ خود را راهاندازی کردید، تنها چیزی که نیاز است، محتوا است که باید طبق اصول نگارش بلاگ پست انجام شود! اگرچه طراحی و چیدمان سرگرمکننده و کاربردی ضروری است اما این محتوا است که خوانندگان را به سمت شما جذب میکند. بنابراین محتوای مناسب بنویسید و آن را در بلاگ خود منتشر کنید. برای شروع وبلاگ نویسی، شاید یک پست وبلاگ جالب و آموزشی بتواند حق مطلب را ادا کند. موتورهای جستجو در حال حاضر برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان به اهداف خود میرسند، فاکتور رتبهبندی در بازدید را اولویت قرار دادهاند.
زیرا موتورهای جستجو در هنگام رتبه بندی صفحه شما از نظر کلمات کلیدی خاص، این موضوع را در نظر میگیرند. تصاویر و توضیحات همراه آن به موتورهای جستوجو کمک میکند موضوع عکس را بفهمند؛ زیرا بدون توضیح قادر به فهمیدن آن نیستند. عکسها را بههمراه توضیح در پست قرار دهید تا خوانندگان متوجه شوند عکس، مرتبط با چه موضوعی است. در توضیح تصویر، کلمات کلیدی را وارد کنید تا کار برای موتورهای جستوجو در پیداکردن آن راحتتر شود. محتوا مهمترین عنصری است که در رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستوجو نقش ایفا میکند و عنوان اولین بخش از محتوایی است که مخاطب میخواند.
با پیوستن به گروههای مرتبط با صنعت خود در می یابید که چه سوالاتی در ذهن افراد است و یا از آنها بپرسید در مورد موضوع انتخابی شما علاقه مند به دانستن چه مواردی هستند. اگر سایت وردپرسی دارید و به تازگی می خواهید وبلاگ راه اندازی کنید، آموزش ساخت صفحه وبلاگ در وردپرس را از دست ندهید. البته منظور ما این نیست که به هیچ وجه نباید به ساختار جملات و دستور زبان توجه کنید. به هر شکلی شده باید این کار را انجام دهید، اما بهتر است متن خودتان را به شکلی ادیت کنید که قدرت کافی را داشته باشد و خواننده را تا انتهای متن نگه دارد. برخی اوقات شرح بعضی موضوعات برای مخاطبین معمولی راحت نیست و شما نمی توانید به سادگی موضوع موردنظر خودتان را به مخاطب انتقال دهید. دیاگرام، چارت و جدول، اینفوگرافی و… تماما عناصر بصری هستند که به شما کمک می کنند مطلب موردنظر خودتان را خیلی راحت تر به مخاطب منتقل کنید.
میتوانید آنها را به بلاگ پست خودتان اضافه کنید تا خواننده را با «مراحل بعدی» یا در مسیر تبدیل، راهنمایی کنید. برای این مثال، به بلاگ پستی که در حال حاضر میخوانید، نگاه کنید! راهنماهایی مانند این مقاله به حل مشکل خوانندگان کمک میکنند. آنها مانند یک کتاب آشپزی برای صنعت شما هستند که مخاطبان را گام به گام در پروژه ای راهنمایی میکنند تا سواد آنها را در این زمینه افزایش دهند. اگر مقالات و پستهای وبلاگ دیگر برای آن عبارت رتبهبندی میشوند، شما هم رتبه خواهید گرفت.
به عبارت دیگر، شما نوع ترافیکی مناسب را به وب سایت خود جذب خواهید کرد. چگونه یک پست وبلاگی اصولی و جذاب بنویسیم ؟ تهیه مقاله برای بلاگ یک وبسایت یکی از مهمترین فعالیتهای لازمه جهت افزایش ترافیک و بهبود سئو سایت میباشد. در این مقاله به شما نحوه نوشتن پست وبلاگ اصولی و جذاب را آموزش خواهیم داد. مهمترین مرحله در نوشتن پست برای وبلاگ، ویرایش کردن نوشته می باشد. به صورت کلی وقتی مطلبی را برای اولین بار می نویسید، متوجه خطاهای آن نخواهید شد، به همین دلیل بهتر است که مطلب مورد نظرتان را مجدد بررسی کنید. برای این کار می توانید از یک فرد دیگر که آگاه به این کار است کمک بخواهید.
اگر فقط صفحات محصول یا فهرستهایی از نشریات اصلی راپیدا میکنید، به دنبال موضوع جدیدی برای اولین پست خودتان بگردید. حالا اولین بلاگ پست خودتان را بر اساس موضوع انتخابی و مخاطبان هدف، بنویسید. با این رویکرد، شما همچنان از کلمات کلیدی استفاده می کنید، اما پست را بیش از حد اشباع نمی کنید. اگر کاربران شما تجربه خواندن ضعیفی داشته باشند، این به Google نشان می دهد که پست شما ممکن است نیازهای آنها را برآورده نکند. تکههای ویژه در گوگل مستقیمترین پاسخها به پرسشهای جستجو هستند. به عنوان مثال، اگر بخواهم جستجو کنم، “چگونه یک پست وبلاگ می نویسید؟” ممکن است Google از یک قطعه برجسته برای نشان دادن بهترین پاسخ استفاده کند.
این هدف، به خواننده دلیلی برای ادامه خواندن میدهد و به آنها نشان میدهد که چگونه این پست به آنها کمک میکند تا کار یا زندگی خودشان را بهبود بخشند. اگر کسی به دنبال« مشکلات لوله کشی زیر سینک آشپزخانه» است، شاید به دنبال آموزش، نمودار، مقاله یا محصولی باشد که بتواند مشکلش را برطرف کند. اگر آنها به دنبال سه مورد اول هستند، میتوانید آنها را در یک بلاگ پست پوشش دهید. با این حال، موضوع معرفی محصول، فرق دارد و پست شما رتبه بندی نمیشود. رسیدن به محتوای اصیل و رهایی از بند ترجمه باید مسئله اصلی ما باشد و گریبانمان را رها نکند. شما می دانید که چگونه محتوا بنویسید، مخاطبان آن را دوست خواهند داشت.
یک تصویر شاخص، تصویری است که هنگام به اشتراک گذاشتن محتوای شما در رسانههای اجتماعی نشان داده میشود. هر زمان که محتوا تولید میکنید، تمرکز اصلی شما باید روی مواردی باشد که برای مخاطبان شما مهم است و نه اینکه چند بار یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را در آن محتوا وارد میکنید. در اینجا نکته ای برای جلوگیری از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی وجود دارد. هنگام نوشتن به جای استفاده زیاد از کلمه کلیدی، «مترادف کلمات کلیدی» خود را در نظر بگیرید. قبل از نوشتن هر چیزی، باید موضوعی را برای نوشتن وبلاگ خود انتخاب کنید. بهعنوان مثال، اگر میخواهید مقالهای با محوریتِ «کفش دویدن» بنویسید، شاید ایده خوبی باشد که در مورد موضوع «دویدن» بنویسید.
اگر می خواهید مطالب پست وبلاگ خود را اثبات کنید بهتر است از مطالعات موردی فوق العاده استفاده کنید. مخاطبان و مشتریان بالقوه مایلند بدانند چه نتایجی برای مشتریان دیگر خود به بار آورده اید. همین طور در مورد پروژه هایی که انجام داده اید و نتایج آنها را اعلام کنید. نوشتن مطالعه موردی فرصتی عالی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط مانند «نمونه ها» و «مطالعه موردی» است. ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی مانند SEMrushوKeywords Everywhere از جمله ابزارهایی هستند که گزارش قوی از کلمات کلیدی مرتبط به دست می دهند که هر یک می تواند ایده ای برای نوشتن پست وبلاگ باشد. این ابزارها در وقت و تلاش شما برای یافتن موضوعات مرتبط با پست وبلاگ صرفه جویی زیادی میکنند.
نتیجه گیری باید بین 50 تا 75 کلمه باشد و اگر یک فراخوان قانع کننده برای اقدام بگنجانید به شما کمک خواهد کرد. وقتی صحبت از ابزارهای کلیدواژه کلاسیک می شود، Google Keyword Planner عالیه. کار کردن برای شرکت شما چگونه است؟ زندگی روزمره محل کار خود را برای خوانندگان بازگو کنید. متداول ترین سؤالاتی را که از مشتریان گذشته و فعلی خود دریافت می کنید بنویسید. به ایده های زیر نگاهی بیندازید و ببینید آیا می توانید از آنها نیز استفاده کنید.
به خصوص اینکه عنوان اولین چیزی است که توجه خواننده را به خود جلب میکند. به عبارت دیگر، بازگویی یا روشهای مختلف برای نزدیک شدن به موضوع مورد نظرتان به شما در افزایش تمرکز هنگام نوشتن کمک میکند. برای مثال، ممکن است تصمیم بگیرید موضوع خود را به «ده کفش برتری که در مسابقات ماراتن استفاده میشوند» یا «چگونه یک مسیر دویدن را اجرا کنید» محدود کنید. نکتهای که برای تم بلاگ وجود دارد استفاده از لوگوی برندتان در تم بلاگ است. بهکارگیری لوگوی کسب وکارتان میتواند به خوانندگان وبلاگ یادآوری کند که چه کسی مطالب را منتشر میکند و نام برند شما در ذهنشان حفظ میشود. (با این حال، اینکه چقدر میخواهید وبلاگ خود را لوگو بزنید، به خود شما بستگی دارد.
با توجه به رشد و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین، و همچنین وجود روش های مختلف برای تبلیغات، وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی تجارت می باشد. یکی از مزایای وبلاگ نویسی در دیجیتال مارکتینگ، افزایش شناخت مخاطب از کسب و کار شما می باشد. در ادامه دلایلی را بیان کرده تا با اهمیت و فواید وبلاگ نویسی آشنا شویم. دوباره این کلمه کلیدی جدید را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی وارد کنید. قبل از اینکه چیزی بنویسید، موضوعی را انتخاب کنید که میخواهید درباره آن بنویسید.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری