تاثیر محتوا در سئو در بینگ
سئو سایت در موتور جستجوگر بینگ نوین وردپرس مرجع کامل خرید، دانلود و نصب ابزار وردپرس به همراه آموزش
این نکته در عنوان سئو (متا تایتل) هم مهم است و میتواند باعث جذب کلیکهای بیشتر شود. این ابزار امکان تحلیل دقیق هر کلمه کلیدی مثل میزان رقابت، حجم جستجوی ماهانه و حتی پیشبینی میزان ترافیک احتمالی را دارد. علاوهبر این، با قابلیتهایی مثل Keyword Gap میتوانید شکافهای استراتژی خود نسبت به رقبا را پیدا کنید و فرصتهای جدیدی برای بهبود رتبهبندی خود بیابید. اگرچه گوگل بهطور مستقیم به سوشال سیگنالها برای رتبهبندی توجه نمیکند، اما آنها میتوانند بهطور غیرمستقیم به افزایش ترافیک سایت و بهبود جایگاه سایت کمک کنند. از مشتریان راضی بخواهید که نظرات خود را در شبکههای اجتماعی یا پلتفرمهای مربوطه منتشر کنند.
همچنین بک لینک هایی که به صورت طبیعی و بدون پرداخت وجه ایجاد شده اند، مانند لینک هایی که به صورت ارجاعات از وبلاگ ها و سایت های مرتبط می آیند، از ارزش بیشتری برخوردار هستند. از سوی دیگر، بک لینک هایی که به صورت خریداری شده یا به صورت اسپمی ایجاد شده اند، می توانند برای سئوی سایت ضرر بیشتری به همراه داشته باشند. شما می توانید تعداد بک لینک های خام تان در سی روز گذشته یا یک دوره زمانی مشخص را مشاهده کنید. همچنین قادر خواهید بود صفحاتی را بررسی کنید که بیشترین بک لینک را دریافت کرده اند. زمانی که بر روی URL صفحات داخلی کلیک می کنید، لیستی از لینک های خارجی اشاره کننده به آن را دریافت خواهید کرد.
چون فوتر در تمامی صفحات وب سایت تکرار میشود پس خزندهها بیش تر به آن سر میزنند. پیج رنک، اندازه گیری Authority است که در روزهای اولیه گوگل ایجاد شد. این موضوع به اندازه روزهای آغازین، مرتبط نیست و چند وقتی است که به روز رسانی نشده است. با اینحال، باید به این نکته توجه داشته باشید که پیج رنک گوگل ارتباطی با سئوی سایت در موتور جستجوی بینگ ندارد. قبل از اینکه بخواهیم وارد مبحث سئو در بینگ شویم بهتر است با ابزارها و منابع بازاریابی در بینگ آشنا شوید. بر خلاف گوگل، مایکروسافت تعداد زیادی ابزار و منابع رایگان مفید ایجاد کرده است که می توان از آنها به خوبی استفاده کرد.
هرچه بیشتر برند شما در فضای اجتماعی شناخته شود، موتورهای جستجو اعتماد بیشتری به سایت شما پیدا میکنند و این به افزایش رتبه سایت با شبکههای اجتماعی منجر میشود. این یک ابزار رایگان Bing SERP است که به کاربران امکان می دهد رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجوی بینگ بررسی کنند. تنها کافیست کلمه کلیدی خود را در نوار جستجوی بینگ وارد و سپس نتایجی را که به دست می آورید ارزیابی کنید. همچنین به شما امکان میدهد عملکرد صفحات خود را در پلتفرم از جمله موقعیت آنها در نتایج برای عبارتها یا عبارتهای جستجوی خاص و… بررسی کنند. محتوای ویدیویی یکی از قدرتمندترین ابزارها در استراتژی تولید محتوا و سئو است.
معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتمها، این روشها هم کارایی خود را از دست میدهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگتر میشود. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوههای قدرتمند برای هزینه کردن بیفایدهی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوهای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمانبر، دشوار و گرانقیمت است. آنچه در پاسخ به این سوال مشخص میشود، بیشتر نشاندهندهی آگاهی کاربران از برندها است. آرکاسافت – ارائه دهنده خدمات مشاوره فنی نرم افزاری و راهکارهای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ می باشد. پیشنهاد میشود مقاله تشخیص لینک خوب از لینک بد چگونه است؟ را مطالعه نمایید.
از این ترفند ها برای بهینه سازی سایت خود بهره بگیرید و شانس خود را برای قرار گرفتن در جایگاه بالاتر تقویت کنید. باتوجه به رقابت کمتری که در بینگ وجود دارد، کسب جایگاه در این موتور جستجو بسیار ساده تر است. بینگ توصیه می کند در مورد سایت هایی که به شما لینک می دهند هوشیار و مراقب باشید. همچنین به وبمسترها توصیه می شود که تعداد لینک های خارجی به یک صفحه را مد نظر قرار دهند. لینک های خارجی به سایت های اسپم می تواند بسیار مضرتر از لینک های داخلی اسپم باشد. بینگ قابلیت بسیار خوبی برای کنترل خزیدن در وبسایت را در اختیار وبمسترها قرار می دهد.
اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدیتر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب میشوند. در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان مینویسد و حرف میزند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیقتر تحلیل کنید. در مجموعه درسهای SEO چیست در متمم میکوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است.
در واقع بینگ با توجه به معیار اصلی هر دامنه ، سایت را مشاهده میکند. این ابزار منبع بسیار خوبی است برای پیدا کردن کلمات کلیدی که برایشان رتبه دارید، بک لینک های ایندکس شده ،لینک های اسپمی که باید از آن ها دوری کنید و بسیاری اطلاعات مفید دیگر است. همانطور که قبلاً هم گفتیم، بینگ ارزش زیادی برای رضایت کاربران سایت قائل است. سرعت بارگذاری بیشتر می تواند به تجربه کاربری بهتر منجر شود و همین امر برای بینگ بسیار مهم است. سایت هایی که سرعت بارگذاری کمتری دارند می توانند باعث از دست رفتن بازدید کننده ها شوند مگر اینکه محتوای بسیار با ارزشی در سایت وجود داشته باشد.
این معیار از اهمیت ابتدایی خود بسیار دور نیست، اما گذشت زمان، این ابزار بهروزرسانی نشده است. با این حال، ارزش پیج رنک برای بهبود سئوی سایت در موتور جستجوی بینگ ندارد و این نکته حائز اهمیت است. به همین دلیل، ما نیاز داریم تا به جای تمرکز بر روی پیج رنک، به روشهای بهروز سئو بپردازیم که تأثیر چشمگیرتری روی جایگاه وبسایتها در موتورهای جستجو داشته باشند. مهم است به این نکته توجه کنیم که ارزش بکلینکها در موتور جستجوی بینگ نسبت به گوگل کمتر است. اگر نتایج جستجوی این دو موتور را مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که وجود بکلینکها در بینگ تأثیر کمتری دارد.
زمانی که در مورد سئو سایت صحبت می کنیم، گوگل اولین گزینه ای است که به ذهن می آید. بنابراین اگر صفحه مسدود شده شما بعد از 90 روز وجود داشته باشد، امکان ایندکس شدن در نتایج بینگ را خواهد داشت. شما می توانید صفحات فعلی را به همراه کَش های آن مسدود کنید یا تنها کپی کَش آن را مسدود نمایید. بینگ بهترین سرعت خزیدن برای سایت شما را بر اساس داده های مصرفی تعیین می کند. مثلاً فرض کنید سایت شما از ساعت 5 تا 9 صبح بیشترین بازدید را دریافت می کند. بنابراین اگر از موارد پیش فرض استفاده کنید، بینگ سعی می کند از کُندترین سرعت خزش در این ساعت ها استفاده کند و آن را به آهستگی افزایش دهد.
این بخش اساساً سایت شما را اسکن می کند و وجود عناوین تکراری، تگ های H1 زیاد و نبود توضیحات متا را تشخیص خواهد داد. درصورت نیاز به مشاوره سئو می توانید در بخش ارتباط با ما، با کارشناسان سئو اینجا در ارتباط باشید. برای داشتن محتوای خوب باید یک سری نکات را به خاطر بسپارید که در این بخش به مرور آنها میپردازیم. با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید. سهم بسیار کم بینگ در ایران باعث شده تا بسیاری از افراد آنرا دستکم بگیرند، اما باید بدانید که در یک رقابت تقریبا بدون رقیب هستید.
بنرهای جذاب و متحرک میتوانند فروشگاههای آنلاین را از رقبا متمایز کنند و تجربه خرید را برای مشتریان بهبود بخشند. بهتر است در بعضی از آنها از کلمه کلیدی استفاده کنید، اما نه در همه. این کار کمک میکند هم متن جذابتر شود و هم گوگل بهتر بفهمد صفحه درباره چیست. کلمه کلیدی در سئو همان عبارتی است که وقتی کاربران آن را در گوگل جستجو میکنند، به صفحه شما میرسند. این ابزار به شما کمک میکند تا بررسی کنید که چه محتوایی در شبکههای اجتماعی بیشترین اشتراکگذاری و تعامل را دارد و این به شما کمک میکند تا استراتژی محتوای خود را بهینه کنید. گوگل آنالیتیکس به شما کمک میکند تا ترافیک ناشی از شبکههای اجتماعی را پیگیری کنید.
همانطور که اشاره کردیم، کلمه کلیدی یکی از معیارهای گوگل برای رتبهبندی صفحات است. گوگل باید تصمیم بگیرد از میان میلیونها صفحه کدامها را به کاربر نمایش دهد و کلمات کلیدی به گوگل در درک معنای صفحه کمک میکنند. هر چه محتوای شما بیشتر در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، سیگنالهای اجتماعی شما افزایش مییابد و موتورهای جستجو آن را به عنوان علامتی از محبوبیت و کیفیت محتوا میبینند. لینکهای مستقیم به صفحات مهم سایت، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در بیوگرافی پروفایلها و افزودن فراخوانهای اقدام (CTA) میتواند به تقویت رتبه سایت کمک کند. با گسترش استفاده از دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Alexa، جستجوی صوتی به یکی از روش های اصلی کاربران برای یافتن اطلاعات تبدیل شده است.
با این حال، بینگ نیز به بکلینکهای ادیتوریال که درون محتوا ایجاد میشوند و از بکلینکهای طبیعی استفاده میکند، اهمیت میدهد. بلاگنویسی، یکی از موثرترین روشها برای نمایش تاثیر محتوا بر سئو است. یک بلاگ فعال و پربار، فرصتی عالی برای تولید محتوای تازه و مرتبط فراهم میکند – عاملی که موتورهای جستجو به آن ارزش زیادی میدهند. با نوشتن مقالات منظم، میتوانید به طور مداوم کلمات کلیدی هدف خود را در محتوای سایت بگنجانید و حضور خود را در نتایج جستجو تقویت کنید. برای ارزیابی عملکرد سئوی سایت در بینگ، معیارهای مختلفی وجود دارد که میتوان از آنها استفاده کرد.
، ابزار وب مستر تولز بینگ تمامی اطلاعات لازم راجب به آمار ورودیها و خزندههای موتور جست و جوی بینگ را به شما میدهد. توضیحات متا یک بخش مهم و ضروری در موتور جست و جوی بینگ محسوب میشود به طوریکه استفاده از آن به صورت اکیدا برای گرفتن رتبه خوب توصیه میشود. معمولا توضیحات متا برای این استفاده میشود تا شما بتوانید موضوع محتوای خود را به صورت خلاصه به کاربر نشان بدهید. با این حال خطری که در اینجا وجود دارد بهینه سازی بیش از حد انکر تکست هاست. به همین خاطر باید مطمئن شوید که لینک های موجود از سایت هایی به دست آمده اند که اعتبار بالایی دارند. این کار به شما کمک می کند رتبه بندی خوبی در بینگ داشته باشید و در عین حال دچار جریمه گوگل نشوید.
بالابردن رتبه سایت در گوگل کار دشواری نیست، به طرحی که علم سئو یا دانش سئو را داشته باشید. فراموش نکنید که افزایش رتبه گوگل با افزایش بازدید گوگل یکی است و معمولا به روشهای مختلفی گفته میشود. از کلمات کلیدی ساده که دقیقا با عبارت جستوجو شده کاربر یکی است استفاده کنید فقط در استفاده از آنها زیادهروی نکنید. میتوانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و میتوانید برای موتورهای جستجو بنویسید. یکی از ویژگیهای کاربردی در وب مستر تولز بینگ ، مسدود کردن صفحات شخصی و دایرکتوریهای سایت است.
توضیحات متا همان متنی است که زیر عنوان صفحه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشود. این توضیح کوتاه باید به کاربر بگوید که چه چیزی در صفحه پیدا خواهد کرد و در عین حال شامل کلمه کلیدی باشد. استفاده از کلمه کلیدی در این بخش، به گوگل کمک میکند تا ارتباط صفحه شما با جستجوی کاربر را بهتر درک کند. Social Mention یک ابزار رایگان است که به شما کمک میکند تا میزان تعاملات (لایکها، اشتراکگذاریها و کامنتها) و نیز نظرات و احساسات کاربران را در شبکههای اجتماعی ردیابی کنید. این ابزار به شما اطلاعات دقیقی درباره برند یا کلمات کلیدی مورد نظر میدهد.
کلمات کلیدی همچنان یکی از مهم ترین عوامل در سئو هستند، اما نحوه استفاده از آن ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در گذشته، تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) یک روش رایج بود، اما امروزه گوگل به دنبال محتوایی است که به طور طبیعی و کاربرپسند از کلمات کلیدی استفاده کند. دریافت میکنید به عنوان سوشال سیگنال برای گوگل مهم هستند اما گوگل با آنها مشابه سایر بکلینکها رفتار میکند. بسیاری از ابزارهای سئو نداشتن meta keywords tag در سایت شمارا یک نکته منفی اعلام میکنند در صورتی که این موضوع فقط برای موتور جستوجوی بینگ مهم است و نداشتن آن برای گوگل مهم نیست. متای کلمات کلیدی که مدت زیادی است گوگل به آن توجهی ندارد یکی از فاکتورهای رتبه بندی در بینگ بهحساب میآید. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، میکوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.
محتوای با کیفیت و مرتبط نه تنها میتواند در جذب ترافیک ارگانیک به وبسایت کمک کند، بلکه به تقویت کمپینهای بازاریابی ایمیلی، تبلیغات در شبکههای اجتماعی و سایر روشهای تبلیغاتی نیز میانجامد. برای مثال، وقتی محتوای جذاب و مفیدی تولید میشود، کاربران تمایل بیشتری به اشتراکگذاری آن در شبکههای اجتماعی دارند، که این امر به افزایش دسترسی و دیدهشدن برند شما کمک میکند. ایجاد اعتماد و اعتبار یکی از جنبههای اساسی در سئو است و نقش تولید محتوا در سئو در این زمینه بسیار تأثیرگذار است. زمانی که محتوای شما شامل اطلاعات دقیق و کاربردی باشد، کاربران تمایل بیشتری به بازگشت به وبسایت شما و اعتماد به برند شما پیدا میکنند. با ارائه محتوای آموزشی، مقالات تحلیلی، و منابع معتبر، شما میتوانید به عنوان یک منبع معتبر شناخته شوید که به نیازهای مخاطبان پاسخ میدهد. این اعتبار نهتنها برای کاربران مفید است، بلکه موتورهای جستجو نیز به وبسایتهایی که محتوای معتبر تولید میکنند، بیشتر اعتماد میکنند و آنها را در نتایج جستجو رتبهبندی بهتری میدهند.
سئوکار یا کارشناس سئو یا متخصص سئو کسی است که در سئو سایت به شما کمک میکند. سعی کنید کمتر از سئو کلاه سیاه استفاده کنید و سئو کلاه خاکستری به نظر میرسد شباهت زیادی به سئو کلاه سیاه دارد، گزینه عقلانی سئو کلاه سفید است. برای تحقیق کلمات کلیدی گوگل شاید مجبور باشید بیش هزینه زیادی کنید اما بینگ سرویس ابزار تحقیق کلمهکلیدی را رایگان در اختیار شما قرار میدهد. به همین علت، بر خلاف سالهای گذشته که موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت تولید محتوا در فضای وب میدانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده میشود و به کار میرود. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند.
Google Ads Keyword Planner یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای کیورد ریسرچ است که توسط خود گوگل ارائه شدهه است. این ابزار در ابتدا برای کمک به تبلیغکنندگان Google Ads طراحی شد، اما به دلیل دقت بالا و اطلاعات مفیدی که ارائه میدهد، به یکی از ابزارهای پرکاربرد برای سئو هم تبدیل شده است. برای بهینهسازی این کلمات، مطمئن شوید که صفحات کلیدی سایت شما بهراحتی در نتایج جستجو قابل دسترسی باشند. کلمات متوسط در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، رقابت کمتری دارند و شانس رتبه گرفتنشان در گوگل بیشتر است؛ بااینحال، ممکن است هدف جستجوی کاربران همچنان کاملاً مشخص نباشد. برای جذب بیشتر توجه، از ویدیوهای زنده استفاده کنید که شامل سوالات و پاسخها، پشتصحنهها یا معرفی محصولات و خدمات باشد. برای بهبود سوشال سیگنالها، اطمینان حاصل کنید که پروفایلهای شبکههای اجتماعی شما بهطور کامل تکمیل شده و لینکهای درست به سایت شما اضافه شده است.
با دنبال کردن صفحه رسمی راهدیجیتال در شبکههای اجتماعی محتوای خاص و بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. با وجود تمام اینها تمرکز روی بینگ را فراموش نکنید چرا که با آمدن آن به ویندوز ۱۰ و ۱۱ ممکن است حتی سهم خود را در آینده افزایش دهد و بخشی از کاربران هنوز از این موتور جستوجو استفاده میکنند. هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینکهایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده میشوند، نگاه نمیکنند. همانطور که میدانید شما می توانید فایل XML خود را داخل وب مستر تولز بینگ ثبت نمایید و این امکان را به بینگ بدهید که با استفاده از نقشه سایت خزندههای خود را به سمت سایت شما هدایت نماید. به همین خاطر باید تفاوت های کلیدی این دو موتور جستجو را بشناسید تا بتوانید از مزایای موتور جستجوگر بینگ به نفع خود استفاده کنید. الگوریتم هایی که در این دو موتور جستجو به کار رفته اند بسیار متفاوتند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/